Tikslas – atskleisti verslo organizacijų vadovams senovės kinų karo meno SUN TZU taikymo šiuolaikinėse organizacijose principus; pateikti SUN TZU karo meno taisyklių taikymo metodus šiuolaikinėse organizacijose siekiant konkurencinio pranašumo.
Turinys:
- Konkurencingų veiksmų planavimas – strategija;
- Konkurencinga organizacijos pozicija, konkurencingos galimybės ir jų savalaikiškumas.
- Situacijos kontrolė – konkurencingą situaciją turite valdyti jūs, o ne atvirkščiai;
- Tiesioginio konflikto kūrimas – konkurento atakavimas.
- Lankstumas –sąjungininkų pritraukimas, nenuspėjami ėjimai ir strateginis pasirinkimas, atsitraukimo galimybės ir pralaimėjimas dėl laimėjimo.
- Konkurencingi manevrai – adekvačių išteklių išdėstymas, organizacijos stabilizavimas, procesų supaprastinimas, darbuotojų motyvavimas ir entuziazmas, susidūrimas su pokyčiais ir konkurencinės kovos, konkurentų trikdymas, komunikaciniai ženklai.
- Konkurencingos situacijos ir pralaimėjimų priežastys.
- Konkurencijos sąlygos ir gynybinė pozicija.
- Poveikis konkurento reputacijai.
- Konkurencinga išmintis – savalaikis kritinės informacijos kaupimas ir skleidimas.
Nauda dalyviams:
Mokymų metu dalyviai analizuoja save ir savo organizacijas naudodamiesi SUN TZU principais, kuria SUN TZU grįstas konkurencines strategijas, išmoksta taikyti SUN TZU karo meno strategijas šiuolaikinėse organizacijose ir jų aplinkoje.